v. 39+3

Har spenderat mer eller mindre hela dagen på Marieberg tillsammans med pappa, syster och Niklas. Åkte vid ett och kom hem vid fem. Nu ikväll har Stina färgat håret på mig och sen har la familia tittat på talang och berg flyttar in. Niklas lämnade dock boet och for ut mot landet. Så ikväll blir det ingen promenad, men det hade det troligen inte blivit iallafall med tanke på att det spöregnar. Som det förövrigt har gjort hela dagen, mums.

Imorgon är det lördag. Inga planer är gjorda, mer än att jag antingen åker ut till Niklas eller så kommer han hit igen. Men visst vore det en fin dag att föda barn på? Eller inatt känns helt okej det också.

Men nu ska jag placera mig i soffan igen. Adjö.



bjuppar på två magar lite vänligt sådär
(klickbara till&med)

Kommentarer
Postat av: Anonym

woa :o! puss u know who

2009-06-13 @ 08:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0