2 födelsedagar och 1 för lite

Klockan är nu 00:39 och jag har officiellt gått över tiden. Damn. Dagen idag har iallafall spenderats ute på landet hemma hos Niklas. Vid sex åkte vi hem till min bror med familj för att fira honom på födelsedagen, 29 år gammal nu minsann. Åkte med mamma och pappa hem till stan vid nio.

Var ute för att ta en promenad nyss, men aj vad ont det börjar göra, så det blev snabbt hem igen. Kanske går jag bara några timmar över tiden?



STORT grattis till världens bästa Helga som fyller 18 idag! ( igår - 16de )
Hoppas du hade en ypperlig födelsedag i turkland.


Klockan är nu 01:04 och jag har spenderat många minuter till att leta på dendär bilden. Nu har jag dock mindre ont (suck) och ska lägga mig i sängen tillsammans med min älskling. Godnatt världen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tänker på dig jämt!! hör av dig puss ukw

2009-06-17 @ 11:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0