söndag med mycket besök


Helga och en rödögd lilleman

Mycket besök och nya ansikten har det varit idag. Först kom tant Helga på morgonkvisten och gosade med lilleman. När hon knallat iväg till jobbet kom min faster, två kusiner och ett kusinbarn och hälsade på. Melwin charmar alla.

På eftermiddagen åkte Niklas ut på sjön och fiskade med sin pappa medans jag och Melwin åkte hem till min mormor och morfar tillsammans med mamma, pappa och min syster. Dit kom även bror med familj. Kasper sprang runt och busade och badade i poolen och Melwin låg i vagnen i skuggan och sov mestadels hela dagen. När han inte åt såklart..

Nu är vi hemma igen och Melwin ligger och sover i vaggan här bredvid. Han satt och tittade på fotboll med sin morfar förut, haha. Han tittade verkligen på tvn hela tiden, snutten. Nej nu ska jag ta min storeman och gosa framför tv. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0