lördag

Melwin måste nog vara världens snällaste bebis. Han sover för det mesta och gnäller väldigt sällan, blöjbyte är dock ingen hit. Natten till idag fick han godnattmat klockan halv tolv, sen vaknade han inte förrän halv sju då han ville ha mer mat. Efter det somnade han igen och vid halv elva gick vi upp för dagen.

Vid ett packade vi in oss i bilen och åkte ut mot landet, till mormor&morfar. Melwin fick träffa min ena morbror och även aske, som kom hem från usa idag, för första gången. Vi åkte hem till stan igen vid sju.

Nu ligger mina två gossar och gosar i sängen, som vanligt innan bedtime. Men Melwin har redan slocknat, så han ska bäras över till vaggan och jag ska gosa med min stora gosse. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0