bf + 4

Dagen efter .. Igår var det visst midsommarafton. Vi packade in oss hela tjocka familjen, nästan, plus en hund och åkte ut mot landet. Tog ett stopp hemma hos bror så de fick byta om och sen åkte vi vidare mot midsommarstången. Kasper dansade runt stången och det fikades innan vi åkte hem till mormor&morfar. Där var det midsommarmat och fotboll. Satt ute på altanen hela dagen och kvällen tills vi åkte hem mot stan vid elva. Japp, det var min midsommar det.

Just i skrivande stund står Niklas och fixar iordning nudlar. Vaknade imorse av värkar, låg och pinades två värkar igenom innan jag väckte Niklas som fick massera ryggen, med en välldans inlevelse - inte. Han somnade till efter tre sekunder så jag fick pinas i min ensamhet iallafall. Meeen, värkarna avtog - såklart - och jag somnade om jag också. Så ingen bebis på gång idag heller? ...

Nu ska jag äta nudlar, adjö.
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0