vuxenpoäng

Jag sitter här och försöker teckna elavtal med eon så vi kan få någon el i lägenheten, för det vore ju trevligt. Lite vuxenpoäng till mig. Dock går det ju inte så vidare värst bra, men det är ju en annan femma.. Äsch, får ta det där med momi när hon kommer hem. Kanske inte så mycket vuxenpoäng till mig trots allt, haha.

Försöker få tag på den där jävla tandläkaren också, men det är ju inte det lättaste. Jag ringde igår, men då hade de stängt och tanten visste inte vilka tider de hade öppet eftersom det var olika såhär på sommaren, men jaha sa jag. Och så ringde jag klockan ett idag, blev kopplad till tandregleringen men då var de på lunch och skulle komma tillbaka klockan ett, och jo klockan var ett när jag ringde. Så nu får jag ringa till den där receptionisten ännu en gång eftersom jag inte lyckas hitta något nummer till tandregleringen. Puh. Jag har en "tråd" fastlimmad bakom framtänderna, och denne lille rackarns tråd har nu lossnat vilket har orsakat att min ena framtand har glidit iväg lite på sniskan, inte allt för charmigt.

Laga mat till hela kompaniet ska jag också göra, mycket att stå i idag minsann! Efter maten åker vi ut till marieberg och coop för inhandling av blöjor och tvättlappar, såntdär som är så kul att lägga pengar på! Kanske får vi med oss en micro hem också..

Men nähepp, tandläkarn och sen mat var det ja. Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0