tisdag!

Gooodmorgon världen! Här har vi varit uppe med tuppen, redan klockan nio var det dags att gå upp. Men det var inte det lättaste.. Vi har blivit så bortskämda med att sova länge, men idag skulle lägenheten besiktas så det var bara att gå upp.

Igår var vi på IKEA och chilli och inhandlade en massa saker till vårt blivande hem, bara tre veckor kvar. Ska bli så skönt att flytta och slippas trängas på mitt lilla rum. Nu får vi tre stora rum - och en liten toalett - att röra oss på!

Om ca en timme kommer Helga. Jag och grodan ska gå på stan med henne minsann. Tänkte köpa mig ett par jeans eftersom jag slängde ut ungefär alla mina gamla igår. Men jag klagar inte, vissa har väldiga problem med att gå ner i vikt igen efter förlossningen, jag behöver inte ens tänka på det. Så nej, jag klagar inte.

Nu ska jag ta och sminka mig. Hejdå!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0