minisemester och premiärbad

Ojojoj.. Dåligt med uppdatering här på sista tiden, men vi har faktiskt varit på mini-semester från staden. I måndags åkte vi ut till landet och Niklas föräldrar. Legat och latat oss i solen (skuggan för min och Melwins del) och så har Melwin gosat med sin farmor&farfar, faster och kusin. Vi skulle egentligen ha stannat tills på lördag, men jag fick nog av lantlivet och längtade in till staden.

Melwin och storkusinen William

Niklas föräldrar skjutsade hem oss eftersom de ändå skulle storhandla på Willys. Jag och Melwin tvärslocknade på soffan nästan direkt när vi kommit hem. Efter tillvaknande och mat blev det premiärbadande för lilleman, i badbaljan på köksbordet. Och han gillade det, men när det skulle till och tvättas med tvättlapp samt komma upp ur det varma badet blev det skrikigt. Men på med en blöja samt pyjamas och sen var han nöjd igen.

Just nu ligger Niklas och tittar på tv och grodan ligger och sover i vaggan. Tror han drömmer om något läskigt, han rycker till med hela kroppen och ligger och piper i sömnen. Kan bebisar drömma förresten?

Nej nu ska jag ta och kila in i duschen sedan bädda ner mig i sängen med min man och äta godis. Upp med tuppen imorgon (runt nio). Vi ska titta på en lägenhet. Nu - Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

:D ukw

2009-07-03 @ 18:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0