i flyttar taget

Det börjar närma sig flytt! Idag har vi varit på IKEA och elgiganten och inhandlat en hel drös med saker. Bland annat dammsugare, brödrost och kaffebryggare.. Det är ju inte precis billigt att flytta hemifrån, men jag tackar Carro och Ellen som bidrog till att jag skadade hälen och fick 16000 av försäkringen, haha. Ibland lönar det sig att vara ung och dum.

Melwin var nyss ute på promenad med sin mormor, så han sover som en stock i vagnen. Min lilla grodunge :) Nu ska jag titta på tv! adjö.

Kommentarer
Postat av: Anonym

var hamnade lägenheten? :) ukw

2009-07-13 @ 22:03:44
Postat av: Nenne

Haha vet inte men haft förverkar hela natten nu och slemmis gick igår så förhoppningsvis!! :) Ses snart? Kraam <3

2009-07-15 @ 11:27:55
URL: http://mammanenne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0