vinterland

Idag har vi haft riktigt familjemys. Vi tog en lång sovmorgon, min lite längre än killarnas hehe, och sedan efter Melwins förmiddagslur tog vi på oss full mundering och gick ut i kylan. Vi tog en promenad och gick sedan bort till en lekpark där Melwin fick gunga för första gången i sitt liv, och han älskade det! Skrattade som sjutton gjorde han lillplutten. Men det blev ingen lång gungtur eftersom det var sjuktkallt idag, istället fortsatte vi vår promenad hem till mina föräldrar där vi värmde oss. Jag älskar min familj! ♥






♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



att kopiera och/eller använda mina bilder utan min tillåtelse är förbjudet.

Kommentarer
Postat av: erika

Vilken söt bild på dig och Melwin.. Och gud, va söt han är alltså! :)

2009-12-18 @ 02:17:02
URL: http://erikaschjolin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0