tisdagsmys

Nu är jag på gång igen, efter en tids dålig uppdatering.

Idag har Emelie varit här och myst med Melwin och mig. Vi åt gottgott, snackade skit, höhö, och trängde ner oss i ena fotöljen alla tre. Trångt är mysigt! Dock blev hon ivägmotat när Niklas kom hem och sa att vi skulle åka på kalas hos hans farmor, ja så tokigt det blev.. Men välldans bra dag hade vi iallafall!

Sedan bar det som sagt iväg hem till Niklas farmor för att fira hennes födelsedag med smörgåstårta och fika. Melwin pratade lite med Niklas kusin, Fabian, men fick ingen vidare respons. Fabian är ca 2 månader yngre än Melwin. Han har förresten börjat fejkhosta hela tiden för att få uppmärksamhet, haha gullungen. Detta lärde han sig redan när han var yttepytte men nu gör han så h-e-l-a tiden! tokig är han.

Imorgon är Niklas ledig så då ska vi ha familjemys hela dagen! Tänkte gå till lekparken om det blir ett uppehåll i snöandet. Och så ska herrn fixa i köket så att det faktiskt blir färdigtapetserat till jul. Det är ju bara 9 dagar kvar för sjutton! Så mysigt!

Men nu kallar sängen. Godnatt!



mli och mulle myser!


att kopiera och använda mina bilder utan min tillåtelse är förbjudet.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Leo fejkskrattar istället haha :)

2009-12-16 @ 00:08:46
URL: http://leosmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0