storkok

Ikväll har asekdaske varit här och umgåtts - uppskattat! Jag har även lagat en hel drös med barnpuréer. Potatis/palsternacka, hjortfärs, köttgryta och päron. Malde havregryn till gröten och gjorde hjortfärsbiffar till mig och Niklas också. Så nu tusan finns det mat! Tänkte att det var bäst att bygga upp ett lager nu så jag slipper göra det senare i veckan med en halv vänsterhand.

För imorgon ska jag operera mig.. Vänster handled ska få sig en omgång och jag är sjukt nervös. Jag är ganska spruträdd och nu ska de skära upp handleden på mig, hur ska det gå? Pappa ska, som tur är, vara med och hålla mig i andra handen, haha. Niklas är ledig imorgon så han får ta hand om både Melwin och mig.

Men nu ska jag sooooova och invänta imorgondagen. Håll tummarna för mig nudå! Godnatt


Kommentarer
Postat av: Sanna

Okej, han är nämligen min morbror hehe :P

2009-12-09 @ 05:55:35
URL: http://leosmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad har du gjort med handleden nudå?:o

2009-12-09 @ 10:04:41
URL: http://victoriaajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0