mammamys

Idag har det varit mys på hög nivå på ump. En vänlig människa har skänkt pengar dit så att de unga mammorna ska få göra någonting roligt, -hur snällt?!, så idag har vi haft spa. Två massörer och en som fixade med fotbad och ansiktsmask var där och tog hand om oss slitna mammor, haha. Och så bjöds det på snittar, kex, frukt, choklad, julmust osv. Väldigt mysigt och väääldigt uppskattat! Så du, anonyma, underbara människa där ute - stort tack! Under tiden jag gottade mig var Melwin med sin far såklart.

Nu sover min lillaprins så sött så. Niklas tittar på tv och här sitter jag och känner att jag är sjukt sugen på nudlar! Fixa lite sånna innan sängdags kanske?.. Imorgon kommer mina hit sofior och myser äntligen!

Kommentarer
Postat av: sanna

Såg på facebook att du känner Patrik Waldenborg. Känner du han bra eller? :)

2009-12-08 @ 03:08:08
URL: http://leosmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0