krog och kines

Igår var jag som sagt ute och roade mig. Mat och dryck hemma hos annapanna innan vi drog oss ut på krogen. Dock var första stoppet ingen hit alls, så jag och moa lämnade sällskapet och drog oss vidare. Träffade ett annat sällskap som jag anslöt mig till medans moa valde att åka hem istället. Men med det nya sällskapet promenerades det vidare till nästa krog och där var det way better. Dansade och träffade kända ansikten innan klockan helt plötsligt var runt tresnåret och vi satt i bilen påväg hem igen. Men kul hade jag iallafall! Tack för gårdagen anna och jag hoppas att din kväll blev lyckad ♥

Idag var det dags för släktträff då niklas farmor bjöd in till kinabuffé. Väldigt mätta och nästintill illamående lämnade vi restaurangen några timmar senare. Ikväll har jag och Melwin varit hos mina föräldrar och myst lite medans niklas umgåtts med sina kompisar. Och nu, nu ska jag tusan sova. Godnatt!


bästa els ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0