jag lever!

Jajjamensan, jag överlevde titthålsoperationen. Sjukt läskig känsla var det att få lokalbedövning i hela armen ska ni veta, men i did it. UTAN PAPPA! Ja, alltså han satt ju och väntade i väntrummet men han fick inte följa med in. Men det gick finfint hurreni, jag hade ett trevligt samtal med en sköterska, eller vad hon nu hade för titel, under hela operationen. Men, somsagt, sjukt läskigt att inte veta vart man har armen. När operationen var klar la de armen på mitt bröst (den satt fortfarande fast såklart) men det kändes som att den fortfarande låg rakt ut. Så när jag tittade ner och fick syn på handen fick jag världens panik och skrek rakt ut, så armen for ner på sängen och jag fick panik igen, jag kunde ju inte röra den! haha, ja lite kul var det minsann. Jaja, ska tillbaka efter nyår och bestämma hur/när/var/om osv nästa operation ska äga rum.

Nu ska jag sova faktiskt och imorgon ska vi till ump. Tack och godnatt!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Jasså :) haha!

2009-12-11 @ 08:45:27
URL: http://leosmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0