Det värsta med att inte bo hemma hos mamma&pappa..

.. är att man fortfarande har massa måsten som fortfarande måste göras, även fast man är sjuk.

Jajjamensan, ullaredsresan resulterade även i en förlyldning. Stackars mig.. Borde verkligen ta och städa ordentligt här hemma. Dra fram dammsugaren och städa toaletten osv. Skulle egentligen suttit på möte med min rektor nu för att sedan promenera hem till tove och laga mat med the mamas, men inte sa nicke. Tänk vad en förkyldning kan ställa till med, haha.

Melwin ligger och sover i sängen så det är väl nu jag borde passa på att sätta fart kanske.. Borde ju klä på oss och gå ut på en promenad också, men det ser sjukt kallt ut. Jaja, ovettigt inlägg men nu ska jag göra något av den här dagen som snart är över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0