dan före dan före dan före dopparedan

Det börjar dra mot jul hurreni. Snart är årets mysigaste dag här! Melwins första jul!

Idag har jag spenderat större delen av dagen sovandes på soffan.. Det kändes halvkul att vakna med jordens dunder huvudvärk imorse, så jag kände att det enda rätta var att sova en stund. En stund förvandlas ganska snabbt till fyra timmar när man sover. Men när jag vaknade till liv igen var huvudvärken borta och det var hög tid att svida om från pyjamas till något mer marieberg-mottagligt. En timme senare kom mina föräldrar och hämtade upp mig och vi for iväg till marieberg för att inhandla de sista julklapparna. Så nu är jag helt klar!

Och vet ni vad?! Niklas har börjat tapetsera i köket! och han säger att det blir klart imorgon! äntligen kan det bli lite ordning på torpet igen.

Men nu är det hög tid att pussas med kudden, jag som tänkte lägga mig tidigt ikväll.. Imorgon står en tur till marieberg, igen, på schemat. Denna gång med Ellinorpan och kanske en Jonne. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: nenne

komma ut o hälsa på hit imorrn??? Pöss!! <3

2009-12-25 @ 01:14:20
URL: http://mammanenne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0