fredagen

Tvättat, städat och diskat har vi gjort idag. Vi har också hunnit med en promenad till fotbollsplanen där vi tittade på fotboll.

Ikväll har lilleman badat och vi har myst i soffan. Melwin sover som en tok och har gjort det sedan tio ungefär, Niklas ligger i soffan och varvar mellan att titta på "big daddy" och lösa korsord, haha. Själv sitter jag och tittar på bilder som ska framkallas. FY vad tiden går fort, för fort! Känns som det var igår vi var på förlossningen och jag fick upp min lille bebis på bröstet, som kissade på mig det första han gjorde haha. Nästa lördag är han två hela månader, TVÅ! helt sjukt. Skulle bli glad om tiden gick aningen saktare faktiskt..

Nej, nu ska jag faktiskt krypa ner i sängen. Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0