torsdag fredag lördag

Nu har vi även mina föräldrar inom gångavstånd.

Niklas har hjälp till och bärt och jag har väl mest varit lektant till Melwin och Kasper. Inte för att Melwin leker så värstans mycket, men underhållen vill han mer än gärna bli. Nu ikväll lagade jag mat till familjen i deras nya lya och vid nio promenerade vi hem med en trött bebis. En sväng i badbaljan och nu sover han sött.

Moa och Elin kom
förbi förut och lämnade bärselen som jag glömt i Moasbil, så nu är den där den hör hemma. Trevligt med lite besök också såklart.

I torsdags tog Aske, Melwin och jag en sväng till marieberg där det var invigning av den nya gallerian. Vi kom tillbaka till staden vid halv tio så jag och Melwin sov kvar hos mina föräldrar, vi skulle ju ändå på återträff med föräldragruppen klockan elva på fredagen.. Det var så mysigt så att sova där en sista gång iallafall. Och jag tror nog mamma&pappa tyckte det var mysigt med en glad Melwin att mysa med på fredagsmorgonen ;)

Igår åt vi
bamsekräftor hemma hos Niklas föräldrar och så spenderade vi natten där.

Men nu ska det
bli skönt att sova i min egna säng minsann! eller ja, bäddsoffa.. Det ska bli väldigt skönt att få en säng snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0