the wedding

Igår var det som sagt bröllop för min stora storebror. Otroligt fint var det, och inte gick det att hålla tårarna borta. Innan vi skulle åka väckte vi Melwin för att byta blöja och kläder, och självklart ska han bli hungrig precis innan avfärd. Panik. Bröllopet börjar om 20 minuter och Melwin vill ha mat. Jaha, jag får väl amma längst bak i kyrkan då, tänkte jag. Men icke, min lilla prins somnade i vagnen när vi kom fram och sov faktiskt under hela vigseln. Dock blev han livrädd när de började spela på orgeln, haha. Stackarn.. Men skrek gjorde han inte en endast gång, så duktig så.

Idag har vi varit hos mormor&morfar och ätit en massa mat som blev över från igår och nu ikväll har vi haft besök. Jag såg att Emelie&Jessika promenerade här utanför så jag vinkade in dem. Vi har suttit och pratat en massa skit i några timmar, så trevligt så.

Imorgon ska Melwin på läkarbesök, så det blir upp tidigt eftersom vi ska åka vid halv elva. Kanske tar vi en tur ut till marieberg för inhandling av lite nyttigheter också..  Men nej, i säng med mig - Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Nenne

Vilken tur att han var tyst :):P

Men alltid lika typiskt att de skabli hungriga vid sämsta tillfälle :P

2009-08-03 @ 11:50:53
URL: http://mammanenne.blogg.se/
Postat av: Anonym

no wedding crasher? :D

2009-08-03 @ 14:12:17
Postat av: Anonym

ukw

2009-08-03 @ 14:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0