myspys

Jahapp, så var denna dagen passerad också. Och vad har hunnits med? Inte så värst mycket nytta iallafall. MEN! En hel drös med nytta gjordes igår så det behövdes ju inte idag!

Jag och Mullis myste hela förmiddagen och drog oss riktigt länge i sängen. När Niklas kom hem ( precis efter jag skrivit det senaste inlägget ) lagade vi mat och därefter promenerade vi ner till min mormor&morfar. En fika senare var vi hemma igen..

Nu ikväll har vi ätit ravioli i ugn - mums - och haft besök av August&Johan. Och jag lyxade till det med en dusch såhär mitt i veckan. Imorgon ska jag och lilleman ta en tur in till staden. Gå en sväng i affärerna, besöka skolan för att samtala lite och sen ska vi till ump är tanken. Så nu ska jag mysa med min storeman och sen söööva, GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0