moonday

Det var inte det lättaste att väcka den lille mannen klockan kvart i nio imorse. Hur ska det bli när han är tonåring? haha. Vi hann iallafall med bussen klockan nio och eftersom att Melwin inte vill äta direkt när han vaknat så blev det ingen amning innan vi åkte - någon hade aningen pain i tuttsen när vi kom fram, he-he. Iallafall, så gick vi hem till mina föräldrar, där packningen är i full gång, och åt och drack te, gissa vem som gjorde vad..

Vid elva for vi iväg till bm-lotta på efterkontroll, pratade om förlossningen osv. Jag vägde Mullis också, dock med kläder på, ca 5400 g visade vågen - big boy! Därefter promenerade vi bort till ump där det var en massa mamas och bebisar, mycket trevligt!

Vi tog en trip på staden tillsammans med familjen Liam när ump stängt. Knallade i lite affärer och så innan Liam bestämde att det var dags att åka hem, haha. Mötte då upp nästa mamma med bebis + Sofia. Fikade på espressohouse och sedan tog jag och en trött Melwin bussen hem till pappsen.

Nu har korven somnat och Niklas håller på att bädda, någon börjar ju skolan imorgon minsann. Själv har jag ju hela två dagar kvar av sommarlovet! Imorgon ska jag och Melwin träffa KusinKasper och Zandra medans pappa är i skolan..

Men nu; sängen!


duktig kille!

Kommentarer
Postat av: Anonym

neeee gud vad sööööt!

2009-08-17 @ 22:50:10
Postat av: Nenne

Hihi :) Stark kille!!

2009-08-18 @ 14:45:12
URL: http://mammanenne.blogg.se/
Postat av: en vän till en vän

<3

2009-08-19 @ 08:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0