läkarbesöket

Har ju inte informerat er om hur stor grodan/knodden/knoddas/grisen/pelle/lilleman/mulle/melle/osvosv - Melwin, numera är. Så håll i er här kommer det; 57(!) cm och 4760g! Mammas lille pojk börjar bli stor nu, buhu, tiden går ju för fort! Men det är så underbart att se honom växa såklart. Han skrattar och pratar som sjutton nu ska ni veta och han börjar bli väldigt stadig i nacken också, så duktig så! Förresten så gick läkarbesöket barabra, han fick en godkänd-stämpel på magen.

Idag har det varit vaaarmt! Stackars grodan har svettats som bara den, men han har skrattat hela sin vakna tid så han har nog inte lidit av värmen iallafall.

I förmiddags kom Melwins farmor&farfar och hälsade på för fika och gos med barnbarnet. När de gått promenerade vi till mormorn för att fixa lite papper.. Nu ikväll har jag och grodan grillat hos min mormor&morfar tillsammans med mina föräldrar + bror och moster&magnus, medans Niklas tränade fotboll.

Det ska visst bli lika fint väder imorgon så jag planerar att ta med min lilla familj och åka och bada, hurvida den planen utspelar sig återstår att se. Varken jag eller Niklas har ju badat på hela sommaren, så det är väl hög tid nu.

Nej nu är det snart paradise hotel och innan det ska jag ta tag i de nytvättade kläderna. Godnatt!



Ingen kopiering eller använding av mina bilder utan tillåtelse

Kommentarer
Postat av: Nenne

Haha Liam väger redan 4460 :P Haha..Han kanske kommer ikapp då :P Ja har en tjockis :P

2009-08-06 @ 08:32:07
URL: http://mammanenne.blogg.se/
Postat av: anna

åh vad söt han är :D

2009-08-06 @ 18:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0