jag blir toookig

Det blev väl lite sådär med dagens planer.. Vi plockade undan all bråte som låg och skräpade men ingen dammsugning eller dammning hanns med. Och endast två maskiner med tvätt blev körda. Men jaja, det är ju en dag imorgon också. Då ska vi ju iofs till ump, men på kvällen blir det snabbstädning här hemma minsann. Om vi nu inte ska åka och handla med mor&far, haha.

Jag har ett gigantiskt problem ska ni veta mina vänner. JAG HITTAR INTE MINA NYCKLAR!! Blir tokig! Har letat ööööverallt, men ingenstans tycks de finnas. Det är en nyckelring med lägenhetsnyckeln och postfacknyckeln, den ENDA postfacknyckeln. Detta betyder alltså att vi inte kommer åt posten, hur bra? - inte bra alls. åååååååååååååh.

Sova!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kanske skulle prova lägga dom på ett bord, för en gångs skull. man hittar dom lätt då. btw kolla i jackfickor, där var dom sist. ukw

2009-08-31 @ 10:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0