dagens torsdag

Idag har Melwin och jag haft besök av min syster, kusinKasper och Zandra. Lagat mat samt ätit glass hos mormor&morfar har vi gjort..

Nu ikväll har Niklas dömt fotboll och jag och kotten somnade på soffan, inte bra. Knoddas sover fortfarande då han, som vanligt, inte gick att väcka, så jag bävrar mig lite för den här natten. Men förhoppningsvis sover han som en prins som han brukar göra.

Imorgon ska vi ta en trip in till staden för att bla träffa Carro innan hon flyttar, igen. Men denna gången stannar hon iallafall i landet! Ska också försöka hämta tapetkataloger så vi kan välja tapeter. Det kommer väl troligen inte bli tapetserat på ett tag eftersom mina päron ska flytta snart, men jag behöver nog finula på det där en stund iallafall, höhö.

Nu ska jag minsann försöka få mig själv och min karl i säng. Godnatt!

GudfarThobias kom på besök igårkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0