beautiful beat

Melwin sov som en stock igår! Han somnade vid halv åtta och vaknade inte förrän fem imorse. Är det verkligen hälsosamt för bebisar att sova så länge?

Nu sitter jag här och dricker te och lyssnar på nada surf, min lille prins ligger och sover i sängen och Niklas är i skolan. Väldigt skönt med lite egentid!

Klockan ett kommer min kära moder och hämtar upp oss för att åka in till staden. Ska träffa Carro och försöka fixa tapeter, som sagt. Om någon vänlig själ skjutsar hem oss så kanske jag kan handla också, för det är välldans behövligt. Lägenheten skulle också behöva en städomgång, men det får bli ikväll eller imorgon..

Nu ska jag läsa lite bloggar, äta mat samt fixa mig&knoddas!


Mamma-Melwin mys i soffan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0