090822

Vi tog en riktig sovmorgon imorse, inte förrän runt tolv var vi uppe ur sängen. Melwin vaknade på sin bästa sida, som vanligt, och charmade oss med massa skratt och joller.

Efter frukosten satte vi igång med städningen, visserligen var det mest Niklas som städade eftersom jag blev fast med att amma, haha. Vid lunch kom bror, Zandra och Kasper på besök. Jag slängde ihop lite mat och sen fikade vi. Och en hel massa bus med Kasper hanns med också, såklart!

Vid halv sju kom Jennifer, Andreas och Liam på middags-besök. Åt, pratade och myste med våra små pojkar gjorde vi innan de rullade hem till sitt.. Så trevligt så!

Nu ikväll har Niklas spelat Wii, och svurit över att det inte gått bra, och jag har gosat med lilleman i soffan. Men nu sover han som en stock och har gjort sen tio. Och nu ska jag göra detsamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0